luni, 13 iulie 2015

Saptamana in imagini

        Nu am prea multe sa va zic, o saptamana grea in care nu am putut sa mai tin de programul de vacanta si suntem cu doua saptamani in urma cu activitatile. Piciorul nu s-a vindecat dar speram sa putem iesi si noi putin saptamana aceasta. 


Ne-am pregatit ...dar poate de saptamana viitoare sa incepem sa le folosim


    Blogul care vreau sa-l prezint este unul drag mie, Epipa , este un blog simplu, delicat si frumos. O  mamica cu pasiuni si preucupari exact dupa inima mea. Un articol preferat este acesta.




     Saptamana acesta am fost doar vizitator la gradina si m-am bucurat sa vad ca ardeii si vinetele sunt super ok, castravetii merg bine, incep sa pun la murat. Rosiile sunt hmmm....mai vedem ce o sa fie.




    Este o binecuvantare sa ai prieteni si doua dintre ele, ma iubesc mult si imi coloreaza viata. Va pup.(stiu ele cine si cum).



        Omul meu, omul care tine casa, care se scoala de dimineata si munceste pana tarziu in noapte. Te iubesc dragul meu .
  

    Un motiv pentru care iubesc viata la curte sunt rufele la soare, imi aminteste de bunica. 


Se pregatesc de mare :)
Irina



     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu