duminică, 19 iulie 2015

Colturile casei - Bucataria

    
    Daca tot stam in bucatarie marea majoritate a timpului, hai sa o facem mai frumoasa.
Dupa cum stiti imi plac tare mult aranjamentele si am multe locuri in casa unde mi-am amenajat sau pus lucrusoare care sa ma inveseleasca si sa-mi aduca un zambet pe fata sau sa-mi aduca aminte ca sunt pretioasa si nu sunt doar o simpla gospodina. 

    Zilele trecute am amenajat pe blatul de lucru acest coltisor cu cateva lucruri colorate si vesele. Este o idee ieftina si usoara. 
De ce aveti nevoie:
 - tablita simpla, pe care o gasiti la Ikea cu 10ron. Puteti scrie pe ea meniul zilnic, un mesaj pentru o persoana draga, un mesaj de aducere aminte (de ex. nu uita sa speli cana) sau un verset. 
 - o vaza mica de la o persoana draga, 
 - cutiute de ceai,cafea. etc 
 - un mileu dragut :))) facut de tine sau de cineva drag, (daca nu aveti pot face la comanda). 
 - Si diferite ,,carpe de vase,,  de fapt nu stiu cum se numesc dar pot fi suport ptr o oala fierbinte sau se pot folosi si ca manusa de bucatarie. 

Asa arata ....va plac florile mele?




,,Potholders,,


Coltul din dreptul plitei de la aragaz te indeamna sa arunci un ochi si la el.
Borcanele proaspat etichetate

     Acesta este panoul de comanda, si el aduce o pata de culoare si te face sa te gandesti ca in aceasta bucatarie este foarte multa activitate :))) si chiar este....




     De maine incep sa testez noul plan de organizare a timpului si fiindca am primit o provocare tot de maine trezirea este la ora 5. O sa va povestesc cum merge. 
  
    Sunt multe lucruri din care puteti face ceva frumos si care pot sa ne faca sa iesim din rutina zilnica. 
    Dumnezeu iubeste femeia si frumosul  si daca va uitati in jurul vostru si Lui ii place sa faca pentru noi multe colturi frumoase, trebuie doar sa ne facem timp sa admiram o floare un zambet sau bucuria unui copil.


   
  • ,,Ea îi face bine, şi nu rău, în toate zilele vieţii sale.
  • Ea face rost de lână şi de in şi lucrează cu mâini harnice.
  •  Ea este ca o corabie de negoţ, de departe îşi aduce pâinea.
  • Ea se scoală când este încă noapte şi dă hrană casei sale...,,
                                                           Proverbe 31:12-15a
  •  Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu