duminică, 12 iulie 2015

Baby shower cu dulceata si multe burtici

    

     Gata, am facut-o si pe asta. A fost cel mai greu baby shower de organizat, din pacate piciorul meu nu s-a vindecat si sunt consemnata la domiciliu. A trebuit sa dau directive si sa depind de altii,  dar pana la urma totul a iesit bine...sper :))))

     Ele sunt cele trei burtici si viitoare mamici, sunt frumoase, senine, vesele si slabute.
 Ne-au incantat cu bucuria lor si sper ca sfaturile noastre au fost de folos. 

     Andreea a predat stafeta si a vorbit despre experienta ei. Ea este cea mai tanara mamica si despre baby showerul ei am scris aici 








    Dragele noastre, sper sa aveti o nastere usoara si sa va bucurati de pruncii vostrii. Noi am fost bucuroase sa fim impreuna, sa va incurajam si sa ne simtim incurajate.

    Si o incurajare pentru voi: 

             Psalmul 139:13-14
  •  ,,Tu mi-ai întocmit rărunchii, Tu m-ai ţesut în pântecele mamei mele:
  • Te laud că sunt o făptură aşa de minunată. Minunate sunt lucrările Tale, şi ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu