luni, 8 decembrie 2014

Proiecte handmade pentru 2015

      Da stiu  imi place sa fac liste si planuri, dar sa stiti ca asa reusesc sa fac ce imi propun. Anul trecut nu am lucrat prea mult, Marc era prea mic, casa in lucru, scoala etc etc etc. Anul 2015 vreau sa il incep cu dreptul:))))
     Am stat si am cautat pe bloguri si am reusit sa ma hotarasc, cel putin la cateva lucruri.

      Primul lucru pentru care am inceput sa strang materiale,este o patura. Am ceva ani de cand cochetez cu aceasta idee. Cand eram copil am primit de la bunica mea o patura facuta cu acul....a facut la fiecare nepot si fiecare copil, in total 8buc. Lucra iarna cand nu muncea la camp...  frumos, as vrea sa las si eu ceva in urma mea.
   Nu am facut pana acum fiindca sincer nu am vazut nici un model de patura care sa ma faca sa risc :)) , dar aceasta m-a cucerit asa mult ca mi-am pus-o si screensaver. Mi-am salvat si tutoriale cu modelul, deci sper la anul cand trag linie  sa va placa ce a iesit.
     Modelul l-am vazut pe blogul lui Mia, un blog unde imi clatesc ochii si ma pierd in cate frumuseti vad acolo si sper sa nu se supere ca va arat ce iese din mainile ei...



   Dar sa ne revenim si sa trecem la urmatorul proiect. 
Un goblen, pe care am sa il  lucrez concomitent cu patura ca sa nu ma plictisesc :))))). Este un goblen cu flori, recunosc ca nu am facut nici un goblen cu flori pana acum, dar acum am gasit unde sa il pun. 
 In sfarsit o sa am un loc al meu (un mic spatiu in minilivingul de la mansarda). Un locusor in care am voie sa fac ce vreau. Yupiiiii. Am un birou vintage, care il finisez la primavara, am un elefantel roz cu trandafiri superb,tot vintage, asa ca imi lipseste un goblen micut cu rama alba :))))) Ma gandeam la acesta:

Este superb, dar si acestea:





   La ele nu am reusit sa gasesc tiparul free. 
Bineinteles si pentru urmatorul  Craciun am ceva de pregatit:






Mai multe o sa gasiti in folderul de pe Pinterest.
     Sa nu uitam de masina de cusut, pe langa proiectele dintr-un post anterior mai vreau sa fac o husa pentru tableta si saculeti pentru diferite intrebuintari (sosete,esarfe dar si in bucatarie). 





     Dar as vrea sa fac si o trusa de calatorie ca aceasta:

   Pe langa toate acestea as mai vrea sa invat sa fac sosete, sa brodez o fata de masa pentru living si pentru prosoapele din bucatarie.Cam atat pana acum,va urez spor la facut liste si planuri pentru 2015, eu deabea am inceput. 


Irina 
 ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 
                                                       

7 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt toate...Te-am adăugat la mine la bloggroll ca să te găsesc mai ușor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Patura si eu o am in plan..chiar vorbeam si cu Rux de pe copilarim.ro...am si firele...dar nu ama vut timp de ea...Poate facem o mare clala la crosetat de paturici in 2015...Modelul ales este superb...asemenea si culorile....
    Mult spor1

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi super....eu tocmai exersez la model.Am cumparat si o parte din fire. Tu de unde le cumperi? Ar fi super ..ideea cu claca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mai stiu...Eu le-am luat de cateva luni...de pe net...nu mai stiu exact...nici nu am calculat daca imi ajung sincera sa fiu...Ideea este ca prefer(desi este adaos) sa le cumpar dintr-o mercerie(descoperita recent) unde le pot vedea/atinge...si daca nu imi ajung dau o fuga si sigur mai gasesc...am vazut ca tu vrei sa faci din patratele granny square..Tare frumos modelul si nu cred ca vei simtii povara lucrului daca schimbi culorile...Eu am ales un model pe randuri...cu 4 culori in treapta:alb,crem,bej si maron...
      Pai sa vorbim din ianuarie de claca asta...zic ;)
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  4. Da...foarte frumos modelul. Am vazut si perne facute, arata superb.Astept claca...

    RăspundețiȘtergere