duminică, 14 decembrie 2014

Claca in asteptarea Craciunului ....

   

     In acest an am participat la Claca in asteptarea Craciunului  si am fost motivata sa fac decoratiuni de Craciun. Le prezentam si noi pe ultima suta de metri si sper sa va placa.
    Incep cu coronita noastra de Advent care nu este chiar o coronita dar are aceeasi insemnatate. Materialele folosite sunt : lumanari cu suporti si cateva conuri de brad  insotite de faimoasa mea casuta primita in dar de la una din cumnatele  mele.


      Si pentru camerele baietilor am facut si cate un aranjament. Am cumparat setul cu  borcanele de condimente de la Ikea(faimoase pentru cate crafturi si lucruri utile se pot face cu ele) si am mai folosit:apa distilata,figurina,sclipici si glicerina.
  Lui Elisei i-am pus o figurina cu faimosul catel al bunicilor,Ralf si lui Marc o figurina Wow.
  Bradut de sticla l-am facut dupa modelul  luat de aici si am facut cate unul pentru fiecare baiat. Este foarte usor de facut, sticla de la Ikea,putina panglica rosie si aplicatiile le-am cumparat de la casa Retro.



   
      Urmatorul aranjament este de pe biroul meu, ca sa imi inveseleasca ziua.

   
      Am inceput sa fac globulete-saculeti pentru bombonele din brad.Sper sa termin unul astazi si sa il postez.


   Am reusit sa termin si borcanelul cu dorinte despre care am scris aici. De Craciun avem o activitate foarte frumoasa in familie si o sa va scriu despre ea.




Irina




,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,



                                                           Eclesiastul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu