duminică, 7 decembrie 2014

Saptamana in imagini 30.11- 06.12.2014-update

      In primul rand ce este saptamana in imagini  si ce contine? 
Saptamana in imagini e un jurnal (in imagini) cu putine cuvinte, ceva care sa ramana peste ani, ceva care sa ma ajute sa ma urmaresc, e un exercitiu de autoevaluare saptamanal.Puteti incerca. 


     A fost o saptamana frumoasa, ca sa zic asa, am fost bolnavi, am ramas fara voce 3 zile iar acum vorbesc ca din butoi.  Marc nu doarme de 4 nopti, are nasucul infundat...... dar a fost totusi o saptamana frumoasa :))))
     A trecut si prima saptamana de Advent, s-au primit cadouri, am facut decoratiuni ,clatite si placinta.  
    Bineinteles au fost si nori negrii la orizont si o persoana care m-a dezamagit, mi-am dat seama ca unii oameni chiar sunt rai si invidiosi. Nu sunt naiva, dar sincer credeam ca nu sunt eu ok si nu o inteleg, acum m-am lamurit si a ramas sa ma rog pentru ea.(P.S asta era o nota pentru mine)
Ok. va las cu admiratul si va doresc o saptamana binecuvantata.
    La sfarsit va invit sa vedeti cum petrec altii Adventul si ce traditii au: Kreativberg , este o mamica exceptionala.....

Duminica am aprins prima lumanare din coronita de Advent

Organizare ..planuri ptr saptamana ce urmeaza si pentru 2015

Activitati din calendarul de Advent+seara clatitelor, ziua de facut decoratiuni si placinte 

decoratiuni

Multumim Mos Sto, Kabeea si Bica...

Am pregatit camera ptr. activitatile de iarna...
Supa cu galuste si placinta cu iaurt...


Irina



  ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu