duminică, 2 noiembrie 2014

De ce Peter?




    Cine este Peter?  Peter este un iepuras pufos, simpatic dar si putin cam nazdravan. Este un iepuras curajos care intra in tot felul de incurcaturi si din care iese cu bine, pana la urma. Provoaca mari emotii mamei si celor din familie. Va suna cunoscut ? Voua nu, dar mie da, este exact Marc. Aceleasi lucruri pot spune despre iepurasul meu )))).
  M-am hotarat ca tematica camerei lui Marc sa fie Peter Rabbit, bine nu va asteptati sa umplu camera cu iepurasi,  dar va fi pe ici colo ceva care sa nuanteze asta si m-am hotarat sa fac si cateva tablouase asa ca m-am pus pe cusut. 
   Va prezint primul goblen din serie, este Peter cu o carte in mana, marea provocare la acest goblen este ca am ales singura culorile. Ce parere aveti? Am lucrat tot cu fir de la Anchor, dar din pacate nu am avut culorile cerute in tipar ...asa ca pam-pam ...sper sa iasa bine. 





   Din pacate am ramas fara o parte din ata, am avut un mic accident, dar pur si simplu trebuie sa cos, cu ce am ....nu pot sta. 

      Mi-ar mai place si asta, pentru camera lui Marc ....







     Aici locul meu de creatie, putin cam aglomerat dar inca nu e gata spatiul de  la etaj ...dar e ok si asa. 




    O zi fumoasa si mergeti la vot.

Irina


,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul

Un comentariu:

  1. Un model foarte frumusel ai ales :) si a iesit foarte dragut.Mult spor la creat camera :)

    RăspundețiȘtergere