duminică, 2 noiembrie 2014

Ce am mai citit...

     




    Am inceput si noi sa citim carticelele din seria Phonics Readers de la Usborne. Marc este foarte incantat de ele si sa va spun secret si mie imi prind bine, nefiind o buna vorbitoare a limbii engleze. Noi am optat pentru seria cu 12 carticele special ca sa poata Marc sa le manevreze mai usor si sa ii faca placere sa le rasfoiasca.
    Pentru inceput am citit








    .... apoi am scos tavita cu sceneta si personajele din carte au  prins viata. a fost atat de incantat incat a repovestit cartea si lui tati, pe limba lui (coca dat jos boaca, peppa dat jos boaca si bum bufffff.)





Setul cu 12 carticele l-am luat  de la  In-minunata-lume-a-cartilor , dar sa stiti ca  Anca ,,este vinovata,, pentru multele  carti Usborne din biblioteca noastra.   Spor la citit.


Irina

,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu