sâmbătă, 1 noiembrie 2014

16 ani.....

     Cu 16 ani in urma ma pregateam sa intru biserica, la 8 am fost la starea civila iar la 11 trebuia sa fim gata sa intram la cununia religioasa. A fost asa de rapid totul incat mi-as dori un buton sa dau slow, dar chiar si asa a fost foarte frumos.  
   Au fost  16 ani minunati si binecuvantati.Ii multumesc lui Dumnezeu pentru toate si pentru bune si pentru rele.
 Ce pot sa va sfatuiesc eu dupa 16 ani de casnicie, lasati-l pe Dumnezeu la carma, ascultati vocea Lui si ,,furati,, mai exact invatati de la cei cu parul alb.  Cam atat, o zi binecuvantata.
La multi ani, dragul meu ...chiar daca esti departe.  

 Si cateva amintiri....

Logodna

Cununia civila

nunta

prima masina:)

Familia

Prima casa (Teren )

Prieteni

Primul grasan

Si casa mea....

Si binecuvantarile mele



Irina


,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,


,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul



                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu