vineri, 7 noiembrie 2014

Idee de cadou....de pus in ghetute...

   



     Ieri am primit de la In-minunata-lume-a-cartilor aceste frumoase carti si nu m-am putut abtine sa nu va scriu cateva randuri. O sa incerc sa le iau pe fiecare in parte si sa va ispitesc sa le cumparati:)))))
     Prima carte care vreau sa o prezint se cheama ,,Big Book of Things to Make and Do,,  in care personajele din  Farmyard Tales, Puppy si Sam, va invata sa craftuiti tot felul de chestii dragute. In carte gasiti crafturi speciale pentru fiecare anotimp, iar noi am facut o sperietoare de ciori ca sa fim in ton cu toamna de afara.   Dar pana sa va arat ce am facut as vrea sa va mai zic cate ceva de carte. Chiar daca cartea este format mare, ea este foarte usor de manevrat, asta este problema mea principala cu cartile pentru ca vreau  sa fie folosite si nu sa stea in biblioteca. In imaginile de mai jos o sa vedeti ca desenele sunt foarte frumoase si  crafturile sunt explicate pe intelesul tuturor, chiar si pentru cei care nu stiu engleza. Eu am gasit multe activitati pentru advent si pentru decorat bradul. Acum va las in compania imaginilor si va spun ca este o idee frumoasa de cadou.. Ahhh uitam, are si 4 pagini de stickere:)














   Saptamana trecuta mi-am propus sa fac cu Marc o sperietoare de ciori in cadrul activitatilor de toamna,  dar programul foarte incarcat ne-a incurcat planurile. 
 Ieri in timp ce Marc dormea eu am frunzarit cartile de la Anca si am gasit acest craft in care eram invatati cum sa confectionam o sperietoare, asa ca  dupa ce s-a  trezit si a mancat ne-am pus pe craftuit :))). Aveam printate imagini cu sperietorii, special pregatite pentru alte activitati si asta ne-a ajutat la confectionarea capului, dar restul l-am facut urmand pasii din carte.

Acestea sunt materialele necesare

si ajutorul meu
Eu  il las pe Marc sa se implice in crafturi chiar daca ies strambe sau nu  foarte frumoase, important este ca el sa isi doreasca sa le faca. 






Palaria este putin cam stramba, dar am avut grija sa fac pozele in asa fel incat sa nu se vada...


acesta e produsul final...:))))



  Aceasta este prezentarea la prima carte de activitati si prima idee de cadou . Cartea o puteti gasi la Anca si cu siguranta nu o sa va para rau ca ati cumparat-o.

   Irina 

,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 



Un comentariu: