sâmbătă, 25 octombrie 2014

Wow - ce jucarii frumoase!!!!


   Buna dragele mele , astazi vreau sa va recomand o noua gama de jucarii. Ele nu sunt noi,  au aparut in 1997 dar din pacate nu sunt prea cunoscute la noi in tara. 



   De pe siteul Wow am gasit ca jucariile au fost facute la ideea lui Nadim Ednan-Laperouse la varsta de 25 de ani, si bravo lui . Cateva carecteristice ale jucariilor Wow, care Nadim a vrut sa le faca sa fie mai altfel decat alte jucarii, sunt siguranta si durabilitatea.
   Acum vreau sa va zic si parerea mea . Noi le folosim foarte des in jocurile de rol si garantez durabilitatea lor, masinutele au fost aruncate, spalate si muscate ...si inca functioneaza.

Am gasit un video aici pentru exemplificare . 

   Eu personal cred ca se potrivesc stilului montessori, deoarece ele sunt jucarii mecanice, au butonase, usite sau parti care trebuie actionate manual de catre copil . 

Puteti intra pe siteul lor sa vizionati si sa cititi mai multe despre ele. Noi va oferim cateva poze cu colectia noastra . 








Jucariile se pot achizitiona de la  Crazy Toys sau varuna.ro, dar eu am gasit si la Carrefour. Spor la joaca. 

Irina


,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,


,, Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,
                                          
                                                                  Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu