vineri, 24 octombrie 2014

Gutui cu nuci la cuptor


Astazi am descoperit o pagina cu Arome de Poveste si o reteta simpla si buna.

  Am primit  gutui de la mama si cum la mine in casa nu mananca nimeni, am incercat sa fac ceva cu ele sa nu se strice.
  Asa ca  de cateva zile caut o reteta simpla care sa placa si copiilor. Gutui cu nuci la cuptor este o reteta super buna si usor de facut.

    Ingrediente:

- 2 gutui
- 150 gr. nuci
- 4 linguri zahar

Mi-ar fi placut sa pun si zahar vanilat dar nu am avut in casa. Reteta este diferita de ce-a originala caci nu am avut zahar brut, iar scortisoara nu am pus ca nu place la sot .

   Am taiat feliute gutuile, le-am pus in vasul de yena peste care am pus nucile si am presarat 4 lg de zahar. Am acoperit cu capacul si am pus la cuptor, aproximativ 30min la 180 de grade.











 Reteta o gasiti  aici si este super gustoasa .

Irina


,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,, Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,
                                          
                                                                  Eclesiastul






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu