vineri, 24 octombrie 2014

Cuvinte pentru fiul meu...

  Ce cuvinte folositi ca sa va incurajati copiii?

  Astazi pregatind lectia pentru scoala duminicala am gasit in Biblie acest biletel .






   
     Este scris de fiul meu cel mare, cu 11 ani in urma. Este primul biletel care mi l-a scris si il pastrez cu drag.
  Acest biletel m-a facut sa ma gandesc la cat de des ii spun, ca il iubesc. M-am gandit la Dumnezeu, cat de des imi spune sau imi arata ....... zilnic( daca urechile mele sunt deschise sa auda, dar asta este o alta discutie).
  Voi cat de des spuneti copiilor ca ii iubiti, sau cum ii incurajati si va aratati afectiunea? Stiu, stiu cat sunt mici este usor, ii ei in brate, ii pupi, ii gadili, dar ce faci cand are aproape 14 ani si e cu un cap mai inalt ca tine ?
  Cand era mic, treceam seara pe la patul lui si ii spuneam, noapte buna si nu uita,mama te iubeste. Acum, este mare si zilnic ne certam, de la teme, haine imprastiate, masa nestransa, program nerespectat si seara inainte de culcare,din cauza programului de la scoala, il intreb ce mai are de facut ptr. maine ? Offf, imi dau lacrimile, m-am lasat furata de cu totul alte indatoriri si am uitat ce era mai important.
  La pranz, cand Marc doarme si Eli la scoala,  este timpul in care fac mancare si strang prin casa. Bineinteles ca vine si randul camerei lui Elisei, astazi m-am asezat pe margina patului si m-am rugat, m-am rugat pentru cuvintele nerostite,pentru timpul pretios care il am cand e cu mine si pentru vremea cand aceasta camera se va golii.
  I-am lasat camera curata si pe birou aceste carduri facute special pentru el, i-am pus si un biletel

                Te iubesc, fiul meu.








 Va invit, sa nu uitati sa spuneti TE IUBESC, fiul/fiica mea.


,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,, Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,
                                          
                                                                  Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu