joi, 1 decembrie 2016

Yarn Along tricolor

   

     Acestea sunt bratarile mele tricolore si le-am facut special pentru Ziua Nationala.
 

    Nu am reusit sa termin caciulita lui Marc deoarece ne-am pregatit si noi pentru Advent: am confectionat lumanari, am ornat casa, am pregatit cartile pentru calendar si activitatile pentru aceasta perioada, a si sa nu uit am dat drumul la radioul lui Mos Craciun, ascultam colinde.


     Eu sarbatoresc tricotand, am inceput sa fac o caciula simpla, pentru mine....... si invat: sisteme si programe, brrrr, offf !!!!da mami s-a intors la lucru. Dumnezeu m-a provocat sa lucrez intr-un domeniu nou si intr-o limba (necunoscuta pentru mine) iar dupa aproape 5 ani de stat acasa sunt stangace si speriata dar stiu ca Cel care are totul in control este acolo cu mine.


     Nu am terminat cartea de saptamana trecuta, este o carte care imi da o noua perspectiva dar in acelasi timp ma face sa vad un Dumnezeu familiar, iubitor si atotprezent. Multi zic ca este o carte trista(poate, la inceput,putin) dar viziunea care ti-o faci, despre Dumnezeu, dupa ce o citesti, este fantastica.



     Va las si va doresc un Advent binecuvantat.

Irina


   ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,



Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu