sâmbătă, 17 decembrie 2016

De cititi in 2017

     Dupa cum am promis, revin cu lista de lectura pentru 2017. Lista cuprinde si carti pe care nu am reusit sa le citesc anul acesta  dar si carti puse doar de curiozitate, dar sa revenim la lista si sa va arat cum le-am grupat.
Parenting
Dezvoltare personala
Romane si povestiri 

Romane si povestiri 

Romane si povestiri 



Foto:Stephanus  Elefant

       Exista un grup pe Facebook unde recomandam si incurajam, cititul: Club de Carte: Ama Nicolae. Va invit.

L-a recomandarea fetelor de pe grup am adaugat cateva carti in lista mea.



Sper ca va sunt cu folos ideiile noastre si spor la citit.

Va doresc un Advent binecuvantat.

Irina



   ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,




Eclesiastul



4 comentarii:

  1. Mi-ai dat niste idei pentru urmatoarele comenzi.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ""COVORUL ALB SE-ASTERNE IARA
    DIN CRIVATUL DEZLANTUIT
    NOI COLINDAM PE TIMP DE SEARA
    CRESTINI, CRACIUNUL A SOSIT
    SI CERUL PARCA SE-NCALZESTE
    IAR VANTUL ASPRU A CONTENIT
    IN SUFLETE SPERANTA CRESTE
    CRESTINI, CRACIUNUL A SOSIT""

    Craciun Fericit,plin de bucurie,lumina,dragoste si oameni iubiti alaturi...

    RăspundețiȘtergere
  3. niste recomandari interesante!si eu as vrea sa citesc mult anul acesta!spor la citit!

    RăspundețiȘtergere