marți, 30 iunie 2015

Saptamana in imagini, sau nu????

           Vreau sa va indemn sa incepeti saptamana cu aceste trei versete din Psalmul 57, foarte frumoase si incurajatoare:
  •      
  • ,,Ai milă de mine, Dumnezeule, ai milă de mine! Căci în Tine mi se încrede sufletul; la umbra aripilor Tale caut un loc de scăpare până vor trece nenorocirile.
  • Eu strig către Dumnezeu, către Cel Preaînalt, către Dumnezeu, care  lucrează pentru mine.
  • El îmi va trimite izbăvire din cer, în timp ce prigonitorul meu îmi aruncă ocări. Da, Dumnezeu Îşi va  trimite bunătatea şi credincioşia. ,,



        Nu am mai scris de foarte mult timp la rubrica Saptamana in imagini, ma gandesc serios daca sa o mai fac sau nu, astept sugestii :))) 

     De maine dam startul la cateva schimbari in activitatile noastre zilnice. Incepem cu un nou program care sa ne ajute sa fim mai eficienti. Am inceput sa schitez un plan de organizare, poate dupa ce il termin si testez, am sa va vorbesc despre el...dar prima decizie care am luat-o este mai putin laptop,telefon sau tableta  :))))  vreau sa ma bucur de copii, natura si lucrurile marunte din jurul meu, urati-mi succes.



     Despre ce am facut in ultima perioada ar fi multe de spus, dar ca sa o scurtam pot sa va zic ca am gatit mult si am incercat diferite retete noi, am gradinarit .....
     
Clafoutis cu cirese....inainte sa o bag la cuptor, ca dupa nu am avut timp sa o pozez
   
 ...am facut multa dulceata.



...ah am reusit sa termin inca o vestuta si am inceput-o pe urmatoarea. Acum am luat o mica pauza si m-am apucat de crosetat cate ceva pentru bucatarie...





...si Marc a evoluat mult, am inceput sa exersam pentru gradi, am schimbat si programul de masa si somn sa ne fie mai usor la toamna.

Acum lucrez la ceva frumos, o sa vorbesc despre asta intr-un post viitor. 


      
 Si daca ar fi sa va recomand si un blog, cum am promis, va indemn  sa cititi  blogurile  Ama,  Acasa cu Ama si Ama in bucatarie.  Eu le-am gasit in timp ce cautam pe net metode de alimentatie sanatoasa.  Pe Ana- Maria Nicolae o recomanda sinceritatea, spiritul practic si dragoastea pentru familie, o recomand cu toate ca nu cred ca mai are nevoie. Pe curand.


Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

2 comentarii:

  1. nici eu n-am facut de mult saptamana in imagini, vreau sa imi reiau acest obicei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai saptamana in imagini? Sa-mi fie rusine...nu am stiut.:) eu incerc dar sfarsitul de saptamana la noi este foarte aglomerat:gradina,vizite,biserica, iar luni e aglomerat cu mancare,strans prin casa etc si asa ajung sa postez marti .....:)))

    RăspundețiȘtergere