luni, 22 iunie 2015

Sa ne aducem aminte...

     
     Anul trecut pe pagina noastra de facebook, va prezentam travel box-ul nostru. Noi ne-am adus aminte cu placere de el si pregatim altul pentru anul acesta. Inspiratie placuta .


Travel box-2014



Noi patru ..


    Asa arata ...am strans in ea de la inceputul vacantei, marea majoritate sunt lucruri noi si vor fi si ptr.Marc o mare surpriza ...



        
     Cine nu are prietena croitoreasa, sa-si faca... emoticon smileSaptamana trecuta am fost la Paula si am stresat-o putin ,cu ideeile mele ciudate . Oricum ii multumesc ca m-a suportat . 
I-am facut lui Marc o numaratoare, una speciala, pe culori si merge perfect agatata la masina. Pe langa numaratoare am facut si o sacosica cu compartiment special ptr.creioane colorate. O sa mai vorbim de ele din toamna, cand incepem si scoala duminicala .







Avem si carticele, cu stickere ....si clapete



 Am printat diferite jocuri, pagini de colorat si foi speciale ptr joaca cu plastelina



Am printat si laminat diferite joculete (handmade ) ..


Sabloane ...si un puzzel


Carti de joc si doua joculete (ptr .noi astia mai mari)


Il vom lua in calatorie si pe Pixi, insotit de prietenii sai . Ne vom juca cu magnetii pregatiti special ptr drumul cu masina ...


 Un joc si o punguta cu animalele care traiesc in padure .




Avem si un jurnal de vacanta, am pus in el dorintele noastre din vara aceasta, poze ...planuri.





     Acestea au fost activitatile noastre pe anul trecut,va aratam in curand  ce am pregatit pentru anul acesta. 



Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu