miercuri, 28 ianuarie 2015

Yarn Along

   Vacantaaaaaaa....o saptamana fara teme, tabel periodic, pachetele, tricouri albe, fara matematica.,fizica etc :).
   Program de voie...Elisei citeste Mr.Midshipman Easy  si ascultam stiri in limba germana. 



     Marc invata culoarea rosie si despre ursi, iar eu voi citi, voi croseta,voi dormi ........... stiiiiiu, visez, dar speranta moare ultima (asa se zice).




    Acestea sunt capturile pe saptamana aceasta si ma laud putin ca am inceput sa invat sa impletesc....



     Si cautand idei de martisoare crosetate, am dat peste aceste frumuseti  si nu m-am putut abtine sa nu fac si eu. 




Si  daca este miercuri, este  Yarn Along, si o salutam pe Ginny .
 Si un zambet spre sfarsit....


Irina

     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul
 

2 comentarii:

  1. Este greu de tricotat???As vrea s ainvat numai pentru sosete si manusi..Imi plac mai mult cele tricotate decat cele crosetate...
    Si eu fac martisoare cand ma plictisesc...fac niste fluturasi crosetati..
    Spor sa ai la toate draga mea...



    RăspundețiȘtergere
  2. ms. Eu am invatat sa tricotez cand eram mica.bunica mea era vestita la Iasi...avea cliente care veneau cu poza si ea facea. Avea saci plini cu fire.Am si acum un ghem de la ea (nu-l folosesc).Acolo se zice sa impletesti...din cauza asta am si scris asa. Mi-e dor de ea si mi-ar fi placut sa pot apela acum la ajutorul ei.Pupici.

    RăspundețiȘtergere