sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Casa pentru bebe Isus....

     Nu v-am povestit despre activitatile noastre din perioada Craciunului, am fost destul de aglomerati si putin bolnavi . 
   Am avut activitati frumoase si multe, inclusiv cadouri, dar cea mai importanta activitate a fost povestirea despre nasterea lui Isus.
    Cartea care i-a placut lui Marc cel mai mult  a fost  Nativity flap book de la Usborne, si o recomand cu mare drag. Marc a studiat fiecare detaliu din carte: panza paianjen, pisicile, soriceii, stelele etc.





    Dupa ce i-am povestit cum s-a nascut Isus nu am fost foarte sigura daca a inteles, dar cu siguranta am stiut ca i-a placut. Am facut si diferite activitati de prescriere, de fapt  facem destul de multe in ultimul  timp  dar dupa cum se vede mai avem de lucru.







     Am descarcat de aici alte activitati dragute cu personaje asemanatoare cu ale noastre. Am facut puzzle si am  recunoscut personajele cu ajutorul cardurilor. Vedeta a fost bebe Isus si steaua magilor. 



     In alta seara ne-am jucat cu stickerele, am folosit tot o carte de la Usborne, Nativity Sticker & Colouring Book. Am incercat sa-i explic lui Marc ce este o sceneta si despre copiii care il iubesc pe Isus.


     
     Alta activitate frumoasa am facut-o pe cutiuta noastra luminoasa, am redat povestea cu ajutorul umbrelor.  Ideea am luat-o de la Mic atelier de creatie, dar  am schimbat-o putin, sa fie specific varstei noastre.



      Dupa toate activitatile, nu am stiut daca Marc a retinut sau inteles ceva, dar jucandu-ne cu piesele de tangram pe cutia luminoasa (ca nu pot sa-i zic panou), Marc m-a surprins cand a spus ca face o casa pentru bebe Isus. Tot ce se vede in poza este propria lui creatie.



     Cam atat despre joaca noastra de Craciun. Daca doriti sa comandati carti de la Usborne sau sa deveniti colaboratori, eu o recomand pe Anca si va vand un pont, vedeti ce carti mai are pe stoc si pregatiti-va pentru Craciunul viitor, asa ca mine (noi am ramas cu o parte din carti care nu le-am citit) dar doua le-am luat pentru adventul urmator. 




Irina



,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu