vineri, 14 noiembrie 2014

Evolutie...




     In ultimul timp Marc m-a uimit cu cat de multe lucruri a inceput sa faca, sunt foarte mandra de el. Ma uimeste la el dorinta si ambitia care o are cand incepe sa faca ceva nou. Recunosc ca de ceva timp ne inspiram si din pedagogia montessori si chiar da roade.



    Sunt foarte bucuroasa ca de saptamana trecuta a inceput sa deseneze si sa scrie. I-am facut si carduri, le-am printat si laminat cu fierul de calcat ...nu au iesit super estetice, dar nu conteaza ...important este sa ne atingem scopul.






     Aseara a construit si un pistol:)))))) din piese de lego mici, am ramas uimita ca l-a facut singur si  nu stiu unde a vazut pistoale si impuscaturi, noi nu avem tv si pe pc este totul selectat ce vizionam, dar mi-am propus sa urmaresc.

Ne asteapta o iarna frumoasa inainte si plina de noi provocari si activitati.

Mai jos aveti o selectie din activitatile noastre mai vechi.





2 ani si 4 luni....

Irina 

,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 

2 comentarii:

  1. Felicitari! Am o curiozitate: cum ai laminat foile cu fierul de calcat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi am de laminat ceva. Am sa fac poze si am sa pun pe blog. M-au mai intrebat si alte mamici si este mai usor sa va arat decat sa explic. ms de vizita :)

      Ștergere