joi, 13 noiembrie 2014

Copacelul recunostintei si roadele toamnei....

 


     ...Luna octombrie am declarat-o luna multumirii si am cautat sa facem cateva activitati  speciale.
La inceput am vorbit cu Marc despre roade, despre fructe si legume. I-am facut un sensory play si l-am rugat sa le numeasca pe fiecare in parte. Din pacate marul si ardeiul nu au rezistat prea mult si au ajuns in butoi(burtica) :))))
Cu aceasta ocazie  am putut sa-i explic ca este de datoria noastra  sa-i multumim lui Dumnezeu pentru toate lucrurile: pentru roadele bogate,  pentru haine, jucarii, masina ...si pentru luna (a zis el)....



    Si fiindca din toamna asta administram si o gradina ce-l mai bun sensory play a fost gradina. Asa ca suntem multumitori pentru ca am avut ocazia sa le vedem ,,pe viu,,
Marc a avut ocazia sa vada cum se culeg strugurii, sa culeaga singur mere din copac, nuci si alte legume din gradina, intrebarea lui frecventa era ,,Ce-i aia,,  
   Eu ma simt si mai multumitoare ca pot sa dau copiilor produse naturale, iar camara mea e mai bogata ca anul trecut fara sa am nici un merit.




     O alta activitate care v-a deveni traditie in familia noastra, este copacelul recunostintei. Am cules crengute cazute din copaci si le-am pus intr-un ghiveci plin cu pamant, l-am decorat cu frunze printate si decupate. Ideea am luat-o de la Ann, urmaresc blogul ei cu mare placere si ii sorb fiecare cuvant. Imi place mult cum scrie dar si felul ei modest de a trai.



    Tot de la Ann am luat si frunzele  cu versete din Biblie. Cateva mi-au atras atentia si vi le scriu si voua ...cu speranta ca va incurajeaza sa fiti cat mai multumitori.
,,Staruiti in rugaciune, vegheati in ea cu multumiri.,,
Coloseni 4:2
,,Multumiri fie aduse lui Dumnezeu pentru darul Lui nespus de mare!,,
2 Corinteni 9:15

     Este foarte interesant ca ne invatam copiii sa fie multumitori, dar noi suntem multumitori? Le oferim un exemplu de viata multumitoare? Eu nu reusesc si ma surprind  plangandu-mi de mila, de cele mai multe ori. Eu cred ca multumirea este o stare a inimii si daca nu o cultivi sau nu o exersezi, nu poti sa o scoti in evidenta. Mi-am propus si facut in agenda o rubrica de  ,, O mie de daruri,, ...incerc sa scriu zilnic despre ce mi-a produs multumire si m-a bucurat in ziua respectiva. Incerc sa exersez si sa invat sa arat multumire....si nu doar in luna octombrie. 



Irina 

,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu