joi, 9 octombrie 2014

Recomandare carte


    


   Astazi am vazut la In minunata lume a cartilor ca au pe stoc  cartea  Cow takes a bow and other tales si m-am gandit sa va vorbesc putin despre ea.     Noi am luat-o la recomandarea lui  Anca si nu ne pare rau. Cartea face parte din seria Phonics readers de la Usborne si contine sase povestioare foarte dragute iar la sfarsitul cartii aveti si cateva activitati. 






  Preferata noastra este   Snail brings the mail.   In special partea asta :
      
  A BOX FOR FOX
           AND THREE FOR BEE 
,,OH WOW!,,SAYS OWL.
,,TEN CARDS FOR ME.,,
           YOU MISSED THE PARTY IN MY TREE. 
          SO I SEE. 


    

        Luni, am fost la gradina si am declarat oficial ziua melcilor ......imi pare rau ca am uitat acasa aparatul  deci nu va pot arata cum melcul nostru s-a plimbat cu tractorul prin vie,a mancat leustean.morcov si sfecla. :).  





      Va lasam sa va delectati cu cateva  pagini din interiorul ei si va recomandam cu mare drag aceasta  carte.












Cartea o gasiti la  In minunata lume a cartilor, la pret redus de 52 ron. 


Irina

,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,, Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,
                                          
                                                                  Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu