vineri, 3 octombrie 2014

Ce carti am citit vara asta (I) - Noisy Tractor


       Vreau sa va vorbesc despre o carticica din biblioteca noastra, este vorba de  Noisy Tractor, de la Usbourne. Adina i-a trimis-o lui Marc,de ziua lui.  A fost foarte interesant ca  de ziua lui a primit tot felul de lucruri legate de ferma.  Adina a trimis cartea, unchiul Dudu ne-a adus un tractor cu remorca, varu Paul stampile cu personaje de la ferma iar mami un cocos si o gaina de la Schleich. Sigur nu ne-am inteles intre noi, dar lucrurile s-au potrivit frumos si bine pentru Marc .


    Cartea reda foarte frumos povestea neastamparatului tractor de la  Apple Tree  Farm.  Marc este incantat de aventurile  celor doi copii de la ferma, dar indrageste enorm de mult si animalele lor.  In aceasta poveste tractorasul nostru cade in apa si spre deliciul copiilor acesta produce multa agitatie.  Cum sa scoti tractorul din apa? Cum se repara ? De ce a cazut tractorul? Dar si apa din cizmele lui Ted  aduce zambete pe chipul  lor. In ciuda agitatiei sa stiti ca a fost o zi obisnuita la ferma !!!!!

     Ce  poate fi mai frumos decat o carte cu sunete  si un povestitor bun . De data asta  tati  a fost cel care a citit povestea . Nu stiu daca ati observat dar baietii  sunt atrasi de zgomote, masini ,accidente dar si tractoare.(indiferent de varsta).

  
    A doua zi am facut un craft,cu un tractor bineinteles, am desenat,am stampilat intr-un cuvant ne-am jucat.  Mai jos aveti activitatile noastre tractoricesti. Si daca vreti sa stiti cine este responsabil de microbul Usborne, de pe facebook,intrati aici



Am folosit lipiciul pentru prima oara.



Incerc sa-l fac sa coloreze, dar nu-i place...

Am repetat  animalele de la ferma...

Daca nu coloram, macar sa tragem linii...
Musai sa fac si gardul...

Irina




,, Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta,,
,, Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi ,,

Eclesiastul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu