vineri, 11 noiembrie 2016

Sa facem cunostinta: Eu sunt Toamna

-Sa va servesc cu ceva? Un suc de mere proaspete, un magiun de prune sau o placinta de dovleac?
-Va este frig ? Mai puneti o haina, ah nu uitati umbrela!
-Multumesc, multumesc, stiu sunt frumoasa, colorata si bogata!  Tata-l meu a fost darnic si a revarsat multe daruri si din cauza asta drept multumire ne intalnim la Sarbatoarea roadelor.


Copiii se bucura de frumoasele activitati cu frunze, castane, ghinde, nuci, dovlecei etc.

Ah si sa nu uitam, scoatem andrelele si firele groase si ne punem pe treaba.

     Luna Septembrie si putin din Octombrie la noi in casa s-a sarbatorit Toamna. Cand eram copil nu-mi placea toamna din motive lesne de inteles :)))), acum o ador si am incercat sa-mi fac copiii sa o placa.
Am facut cu Marc diferite activitati care sa-l atraga, ne-am plimbat, am facut dulceata, am pus muraturi si am craftuit :)))





Voi cum ati petrecut toamna asta?
Materiale ajutatoare:
In Mijlocul Naturii. Marea-carte-a-naturii  Descoperim Padurea  DOKEO              Animale din padure  Scarecrow's Secret Carduri Montessori - Fructe si Legume - ed. Gama  Hoinari prin Anotimpuri - Toamna  Activitatile mele Montessori - Natura si Botanica - ed. Gama  Peggy Diggledey  Pixi stie tot - Anotimpurile  Pippa si Pelle - o zi de toamna Montessori - fructe si Legume - Activitati de citire  The Runaway Tractor
Primele mele descoperiri - Marul si alte fructe  Carduri Montessori - Anotimpurile


Irina


   ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,



Eclesiastul



2 comentarii:

  1. Se pare ca toamna a fost foarte darnica si bogata cu voi...
    Imi place nespus caciulita cu motisor a lui Marc..este scumpa foc
    Inca nu s-a terminat as aca va doresc (atat cat mai este) sa aveti inca putin de toamna frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. A fost o toamna frumoasa si acum este si foarte aglomerata. Eu m-am intors la servici si este putin mai greu pana ne intram in ritm.Poate o sa am timp sa scriu si despre ce am mai lucrat.Va pupam

      Ștergere