sâmbătă, 30 aprilie 2016

Borcanul cu chibrituri


    
     Va plac lumanările? Eu le ador si am  aproape în fiecare camera, dar am si o mica problema, unde sa tin cutia cu chibrituri?
 Nu poti sa te plimbi cu cutia de chibrituri in buzunar si nici sa o lasi la indemana copilului. La parter este usor deoarece livingul este exact langa bucatarie, dar la etaj tot ii schimbam locul. Intai am tinut-o intr-un cosulet, dar l-am desfiintat, apoi dupa o vaza pitit sa nu se vada, dar l-a gasit, ultimul loc a fost in dulapul de la baie dar si acolo exista posibilitatea de a-l gasi.
    In una din vizitele mele virtuale, am vazut o idee draguta,Mason Jar Match Dispenser.


Am cautat la Ikea un borcan, dar nu am gasit pe stoc si nici chibrituri asa ca pentru un timp am abandonat proiectul..... pana ieri. Ieri am gatit si am aprins lumanarea de pe blat (imi da o stare de bine si creeaza un ambient placut chiar daca ai de curatat dulapuri si taiat ceapa) si mi-am adus aminte de idee.

   
Am luat un borcan simplu, o cutie de chibrituri, pistolul de lipit si m-am pus pe treaba. 


A durat maxim 10 min si uite asa nu mai pitesc chibrituri si daca strangi bine capacul nici nu mai este vreun pericol pentru copii. 


Acum sunt la vanatoare de borcane, vreau sa mai fac unul pentru dormitor si unul frumos pentru living.


Irina 



  ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,



Eclesiastul



Un comentariu:

  1. Super !!! O pun si eu in practica. Am oroare sa nu le gaseasca piticul si sa se intample ceva... Tks!!!!

    RăspundețiȘtergere