sâmbătă, 5 martie 2016

Provocarile anului 2016



   

     Bine v-am regasit dragele mele, revin si eu odata cu primavara.
Am lipsit putin cam mult de aici dar, in decembrie am vrut sa stau cu familia, in ianuarie a vrut familia sa stea cu mine, in februarie am fost bolnavi si uite asa am ajuns in luna martie. Adevarul este ca am stat in cumpana si m-am gandit daca sa continui cu acest blog, foloseste, este util,este un loc in care cineva gaseste ceva care sa-l incurajeze?  Inca nu pot spune ca am un raspuns la aceste intrebari dar m-am hotarat sa continui inca un an si sa vedem ce va fi.
Am inceput inca din luna decembrie sa lucrez la cateva schimbari  in familie dar in mod special la mine, le-am numit provocari si nu planuri sau planificari. Vreau sa-mi pun in ordine prioritatile si sa ma ocup doar de lucrurile importante, sa invat sa fiu putin rea si putin mai discreta si vreau sa fiu sanatoasa sa ma pot bucura de familie.
Dar sa va zic  pe scurt de provocarile din acest an.

Prioritatea nr.1 in viata fiecaruia ar trebui sa fie Dumnezeu, asa ca prima  provocarea este pe plan spiritual.
Anul acesta am schimbat ghidul dar si modul de citire al Bibliei, acum citesc Biblia in ordine cronologica si saptamanal invat un verset.  Am inceput din luna ianuarie sa exersez multumirile si sa-mi tin un jurnal de multumire, imi doresc foarte mult sa fiu mai recunoscatoare pentru tot ce mi-a oferit Dumnezeu.


Prioritatea nr 2 si o alta provocarea. Sotul!!! O provocare????!!!!!! Sau trebuie sa devin eu mai provocatoare, upssss nu aruncati cu pietre, era doar un joc de cuvinte, dar cu toate acestea cat de des vorbim despre ei? Scriem pe bloguri despre activitatile cu copiii, recenzii carti, mancare, organizare.Dar ei ? Daaaa mi-am propus sa fac mai multe pentru el, barbatul meu.
Asa ca lucrez la: greutate, aspect(daaaaa am reinceput sa ma machiez, stiti ce greu este!!!!!! ) Mancarica(daaaa  dragostea trece prin stomac) si mai lucrez si la altele. Poate fac o rubrica!!!??? EL, BARBATUL  sau THOR AL MEU, de ce Thor? ei da, imi place ciocanul si vreau si eu unul, este foarte bun la snitele.
Da lasand gluma este o mare provocare sa vorbim de barbati, barbatii nostrii, cum sa le aratam dragostea noastra si cum sa dovedim ca sunt inca in top.



O alta provocare este lectura.
   Din pacate de cand au aparut copiii eu nu pot spune ca am cumparat foarte multe carti pentru mine, dar anul acesta in decembrie, cineva s-a oferit sa-mi ia un cadou, imi doream o pereche de cizme noi, vechile mele cizme de 3 ani de zile se cereau schimbate, aveau cateva urme de uzura dar si wishlist-ul meu de pe pinterest era doldora de carti, carti l-a care visam. Si cum vremea era calda si cizmele mai mergeau purtate am luat drumul librariei si m-am aprovizionat cu carti.
...mi-am propus sa citesc 2 carti pe luna ,suntem in martie si am reusit sa citesc 4, sunt la zi, poate maresc doza.



Tricotatul, ooo da este dorinta inimii mele sa devin experta sau sa creez singura modele. Recunosc ca a a trecut pe locul1 in preferintele mele handmade si mi se pare ca ma ma face sa evadez intr-o lume de culoare si imi da pace. Am reusit sa invat sa fac caciulite, sunt experta in fulare circulare si am facut si un scarf de care recunosc ca sunt foarte mandra. A da si am si doua vestute la activ. O sa va arat.



Mai sunt provocari la care imi doresc sa raspund pozitiv: bucataria, organizarea, gradina etc..... dar toate la vremea lor.

Momentan ma axez pe Eu si casa mea si restul sa vedem cand le va veni vremea.


Irina


  ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,



Eclesiastul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu