marți, 10 noiembrie 2015

Noiembrie


     

   Am declarat luna noiembrie o luna a multumirii, o luna in care ne axam mai mult pe recunostinta, binecuvantare si inchinare.  Trebuie sa invatam sa fim recunascatori si pentru lucrurile bune dar si pentru cele mai putin bune. Va indemn sa va aratati recunostinta pentru tot ce ne da Dumnezeu si sa ne pregatim inimile pentru marea sarbatoare, in care sarbatoritul principal este Isus.


   Mi-am programat  pentru fiecare zi a lunii, cate un subiect de multumire, un subiect pentru care sa-i multumesc lui Dumnezeu, chiar daca privind in jurul nostru este destul de greu. Vreau sa invat sa fiu multumitoare pentru fiecare rasarit de soare, pentru fiecare secunda petrecuta cu cei dragi si pentru tot ce ne da Dumnezeu. 

     
Duminica trecuta mi-am facut timp sa ma ocup putin de planner-ul lunii noiembrie. Daaaa, stiu, eu si listele mele ....dar aceste liste ma ajuta sa fiu mai eficienta. si sa nu uit anumite lucruri. Din ianuarie vom incepe anul cu un plan de organizare lunar si atunci o sa va prezint pe larg sistemul meu de planificare. Pana atunci sunt bucuroasa ca pot sa-l testez si ca da roade, am reusit sa fac foarte multe lucruri de la inceputul lunii pana acum .



Luna noiembrie este o luna in care miroase: a nuci, mere coapte si scortisoara, dar si curatenia este prioritara. Nemtii se pregatesc de advent, casa trebuie sa-si pregateasca hainele de sarbatoare, locul bradului, pregatit si lista activitatilor lipita pe frigider. Emotia asteptari cadourilor, surprizelor dar si impodobirea bradului este deaja simtita.......sa vina DECEMBRIE. 






     Mi-am facut si o lista speciala pentru aceasta luna, pentru ca este o luna in care avem evenimente speciale in familia noastra......o lista de cadouri :) poate ma aude cineva!!!! Daaa eu schimb prefixul, devin mai inteleapta si mai tanara. 

   



 Si cateva cuvinte frumoase despre recunostinta:
La rădăcina bucuriei se află gratitudinea. Nu bucuria ne face recunoscători, ci recunoştinţa ne umple de bucurie.
                                                                                                                   David Steindl Rast
În viaţa noastră de zi cu zi trebuie să ne dăm seama că nu fericirea ne face recunoscători, ci recunoştinţa ne face fericiţi.
                                                                                                           Albert Clarke
         Fii recunoscator pentru tot ce ai si vei avea mai mult. Daca te concentrei pe ce nu ai, nu vei avea niciodata destul.
                                                                                                                    Oprah Winfrey


Irina


  ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


Eclesiastul







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu