miercuri, 12 august 2015

Yarn Along

    Sa va arat ce-am facut ieri...


....o caciulita. Este pentru prima data cand lucrez cu andrele si fir asa gros, dar este super de usor de lucrat, am terminat o caciulita in 2 ore...


    Firul este cumparat de la Ana  este 80%lana, 20% poliamida , gasiti la ea diferite culori si tipuri de fir  doar sa vizualizati albumele si sigur gasiti ceva de cumparat. 



     Am lucrat caciulita cu andrele interschimbabile Symfonie Wood nr 7, preferatele mele, cumparate de la Diana


     De sambata am inceput un studiu cu 10 mamici deosebite. Aurelia ne-a provocat sa invatam sa devenim  ,,O femeie dupa inima lui Dumnezeu,,

   Astazi este Yarn Along, va invit sa aratati ce ati lucrat si ce ati citit in ultima perioada.

Scurt si cuprinzator, ma grabesc, de maine avem agitatie mare in familie, Burac-ul se insoara .



Irina


 
     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu