miercuri, 3 iunie 2015

Proba......de fire

         Sambata m-am hotarat sa las tricotatul si sa testez frumoasele fire primite de la Gabi.


        Am pus mana pe croseta si am facut ceva usor si rapid.  Este o pernuta de ace ...sau un mic decor pentru coltisorul meu si este foarte simplu de facut. Doua patratele granny si o floricica, le-am cusut si pus pe pernuta.






     Firele sunt Stylcraft Special DK, un fir foarte folosit de foarte multe si cunoscute doamne care au acest hobby. Gasiti idei aici si aici











     De citit nu am mai citit nimic pentru mine doar lui Marc.  Am inceput aceasta serie de carticele iarMarc a fost super incantat. O recomand ....si am descoperit ca sunt traduse de Laura Frunza :)



    Nu uitati astazi este Yarn Along si ne intalnim la Ginny sau o alta claca draguta gasiti si la Nicole

Va pup si va urez o saptamana binecuvantata.


Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu