miercuri, 29 aprilie 2015

Yarn Along

     Astazi ne intalnim la Ginny si ne ,,laudam,, cu ce am mai mesterit si ce am citit, stiti regula? Cineva m-a intrebat: Care-i rostul cu aceste, intalniri ?  Pai.... de fapt sunt mai multe, prima e motivatia,  te mobilizezi sa lucrezi mai mult, ca sa ai ce arata.  Al doilea inspiratia, vezi ce mai lucreaza si ce citesc altii. Al treilea prietenia, cunosti persoane si caractere noi, inveti de la fiecare cate ceva ...si pana nu incerci nu vezi rezultatele, draga mea;)))


   Revenind la mine, sincer nu prea am cu ce a ma lauda, munca la gradina ma tine departe de fire si andrele.


     Coltul meu artistic l-am decorat special ca sa ma motiveze. Am adunat multe fire in ultimul timp si am multe proiecte, dar mi-am propus ca in luna aprilie si luna mai sa finalizez ce am inceput:

  •    vesta lui Marc - mai am putin, oricum aceasta a fost vesta de sacrificiu, pe ea am invatat sa tricotez,


  •  am trei prietene, de la biserica  care urmeaza sa nasca, deci un babyshower cu trei sarbatoriti, doua fetite si un flacau. Vreau sa le fac cate o vestuta cu botosei sau caciulita, nu m-am hotarat exact...dar trei veste sunt de facut - e sigur :)))


  • paturica e un proiect de cursa lunga, care sper ca finishul sa fie in decembrie...dar fire tot iau cand am cate un banut. Am descoperit pe facebook, mai exact aici pe cineva care aduce fire din Anglia ...sunt exact culorile care le vroiam, absolut superbe.


  •  goblenul - este un proiect care pana in octombrie sau noiembrie nu ma apuc de el. Am reusit sa strang toate culorile de care am nevoie, dar  acum vreau sa tricotez sa intram in toamna-iarna cu ce ne trebuie, caciuli, sosete etc


   P.S. sa nu spuneti la nimeni dar nu imi mai place asa mult, prefer crosetatul si tricotatul dar sigur o sa imi fie dor asa ca il tin aproape.
    Dar ca sa ma prezint la Ginny cu ceva, aseara am facut aceste frumoase cosulete. Imi trebuiau pentru jucariile lui Marc dar sincer vroiam sa incerc acest fir minunat luat de aici si intradevar este superb. Uitati ce frumoase sunt cosuletele si sunt si usor de facut si nu mai spun cat de utile sunt.
  Pe pagina de facebook Caciulite si fundite Galati gasiti mai multe fire la oferta si foarte frumoase.




     La citit  ma chinui cu aceasta carte ....este foarte frumoasa si profunda, doar ca eu sunt foarte ocupata si obosita si imi ia mai mult. Aceasta carte este la rand de citi la clubul de lectura organizat de Ama - Happiness is Homemade  ...




  Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul





 

 

 

4 comentarii:

  1. Ce de proiecte faine <3!!
    Si eu inchei o paturica la care a lucrat Buni:). E din bucatele tricotata.
    Chiar ma gandeam ca la iarna tare as lucra la un goblen pe care il am de anul trecut cumparat. Si ca pana atunci sa crosetez si /sau tricotez. Gand la gand:)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai terminat.?....ce frumos, eu doar strang fire si sper sa reincep in forta dupa ce termin vestutele. Am descoperit tricotatul si pana nu invat tainele lui , nu ma las. Asa sunt eu ,imi place sa invat si sa stiu sa fac cat mai multe.

      Ștergere
  2. Ce proiecte frumoase ai...Eu sper saeci stiu cum este s aincepi mai multe proiecte le termini pe toate...am si eu,pe langa paturica un shal care mai asteapta un scul(vreau sa il fac mai mare),si altul inceput de curand,apoi am o broderie cu ghiocei inceputa de mult si neterminata..
    Deci stiu cum este s aincepi mai multe proiecte odata..incerc sa ma las de "sportul" asta si sa iau fiecare lucru pe rand..Nu cred ca voi reusi.
    Spor sa ai draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu prea faceam asa dar anul acesta s-au adunat multe. Mi-am dorit mult sa invat sa tricotez si sa fac cate ceva ptr copii. Dar cum am zis mai sus incerc sa le duc la finis. vesta lui Marc e gata si inca una de bebe, mai am doua dar se fac repede. patura e un proiect de cursa lunga si acum strang fire. Saptamana asta mai vin si poate din iunie sa reiau lucru la ea. Si goblenul nu e uitat doar ca Marc nu prea ma lasa. Dar cum spuneam nu ma grabeste nimeni , le iau pe rand . pupici

      Ștergere