joi, 2 aprilie 2015

Omleta in forme de briose...

   

     Astazi cand am facut pachetul  lui Eli nu prea am stiut ce sa-i ma pun  ca sa manance. De obicei daca este ceva care nu-i place il aduce retur acasa sau il arunca direct la cosul de gunoi. 
Astazi am incercat ceva nou. Ideea am luat-o de pe blogul Ama in bucatarie, dar nu este aceeasi reteta, eu am pus ce am avut in frigider. De fapt in asta consta usurinta acestei retete ca poti pune ce vrei sau ce aveti in frigider. Fiti inventive:))))



      Ingrediente pentru 4 briose: 3oua, 3bucati de ceapa verde, 7 feliute de salam semiuscat o lingurita de praf de copt, sare si doua linguri de faina(mai scuturate)...
    Apoi:
1.se bat ouale bine, 
2.se adauga ceapa taiata cat mai marunt 
3.si salamul 
4.apoi adaugati sarea, dupa gust si amestecati bine. 
5.la sfarsit se adauga faina si praful de copt si iarasi amestecati bine. 
  Compozitia este destul de lichida nu are aceeasi consistenta ca la briose, sa nu va speriati.  Se pune la cuptor aproximativ 30min la 180grade.
Pofta buna.




 

   Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu