luni, 20 aprilie 2015

Festivalul Pastelui


     Cu intarziere va aratam cum ne-am jucat si vorbit despre rastignirea Domnului Isus. Am intitulat joaca noastra -Festivalul Pastelui -  sa fie mai vesel.
     Am inceput cu amenajarea mormantului si tot atunci am introdus si explicat  cuvinte noi: cruce, mormant,moarte .

     Tot in aceeasi perioada am pictat si un tablou, despre care v-am vorbit aici




      Si tot la capitolul craft am facut dupa modelul de aici o cruce cu imagini reprezentative din povestirea de Pasti.


     Acestea sunt materialele care le-am folosit la descrierea povestirii.



     Am citit din cartea cumparata de la Anca si pentru cei care doriti sa prezentati copiilor fragmente din viata lui Isus sau a altor personaje biblice v-o recomand cu caldura. Se citeste usor si imaginile sunt foarte frumoase si reale. 









     Marc este foarte incantat ca se poate juca cu personajele si poate pune in scena povestirile biblice citite. Flanelograful este un material bun si pentru acasa dar si pentru cei care lucreaza cu copiii in cadrul bisericilor.

     Un alt material recomandat  care poate fi confectionat cu usurinta si acasa este  Resurrection eggs. Este format dintr-un cofrag de plastic in care sunt asezate 12 oua colorate. In fiecare ou se gaseste un obiect reprezentativ din povestire. Copiii sunt incantati ca pot descoperi diferite obiecte si pot pune mana pe ele...la noi paharul,sulita si banutii au fost in top. Despre cum va puteti confectiona propriul Resurrection eggs  gasiti aici si aici




    Am colorat diferite planse descarcate de aici, inclusiv eu si Eli (ptr panoul meu din bucatarie),am ascultat muzica si timp de doua ore am sarbatorit Invierea Domnului Isus. 


     
  Invierea Domnului Isus trebuie sa fie o sarbatoare in fiecare casa si nu numai de Pasti si sa stiti Hristos este viu si actual in fiecare zi. 

 Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu