miercuri, 11 martie 2015

Yarn Along

      Rosamunde Pilcher  este una din autoarele mele favorite si astazi vreau sa va vorbesc despre ea.
De ce astazi ? fiindca astazi e miercuri si Ginny ne asteapta sa vorbim despre ce citim si ce mai crosetam sau tricotam.
      
       Dar sa revenim la carti.
       In cartile ei, Rosamunde Pilcher te poarta pe taramurile Angliei rurale si  descrierile ei sunt atat de amanuntite incat uneori ai impresia ca simti mirosul florilor si briza marii.
     Cei care nu ati citit nimic de aceasta autoare va recomand sa incepeti cu Dormitorul albastru, este o carte cu povestiri scurte si sunt numai bune de citit in metrou sau pentru mamele ocupate si obosite.
     Totusi favorita mea ramane  ,,Zapada in aprilie,, si din cand in cand o iau si o recitesc.  
Am reusit sa cumpar o parte din cartile ei, care din pacate se gasesc destul de greu. 
Eu am inceput sa citesc Rosamunde Pilcher la recomandarea bibliotecarei de la biblioteca Dimitrie Bolintineanu, unde sunt inscrisa. 




     Pam-pam...sa sune trompetele :)))) Am inceput sa tricotez ...... o vestuta lui Marc. Este prima data cand tricotez si nu are rost sa va zic de cate ori am stricat si am luat-o de la capat. Normal ar fi trebuit sa incep  cu un fular sau o bentita, ceva usor, dar mie imi plac provocarile asa ca.... sa vedem ce fel de vesta o sa iasa.
    Modelul l-am gasit tot cu ajutorul lui Ginny printre fetele ce posteaza la Yarn Along, mai exact aici.
.




     Lucrez cu fir de merinos extrafin de la Schachenmayer  si cu  andrelele KnitPro Symfonie Wood, se lucreaza foarte usor cu ele si sunt colorate, asa cum imi plac mie.  Eu le-am cumparat de la Diana  si acolo gasiti si crosete si alte accesorii KnitPro. 






   Irina


     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu