joi, 26 martie 2015

Activitati cu ursi (II)

     Va prezentam imagini de la ultimele noastre activitati cu ursi, sper sa va inspire si va urez spor la joaca.


      Astazi am sa va arat  joaca noastra senzoriala (cica asa ii zice) sau ii mai putem spune senzo-distractiva sau murdaro-senzo-distractiva :))))

     De fapt joaca noastra a inceput de la un transfer....nereusit.



......si s-a transformat in aluat cu ovaz si asezonat cu ursuleti.....si un copil fericit.






    In alta zi ne-am jucat mai organizat si cu un scop precis, dupa modelul de aici .
                             





      Am cochetat putin cu scrisul si am desenat.




      Nu am ratat ocazia sa folosim si stampiluta noastra cu ursulet..


.....iar joaca noastra cea mai frumoasa a fost in ,,taramul ursilor,, 
Asa am invatat foarte usor cele trei tipuri de ursi, unde traiesc,ce mananca etc.



   
     Acum ne pregatim de activitatile de primavara,  si vrem sa invatam despre vreme, flori,insecte si pasari.


Irina



     ,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,

Eclesiastul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu