miercuri, 7 ianuarie 2015

Yarn Along

      Daca e miercuri este Yarn Along....asa ca!!!! croseta si andrelele la control:)))). Vrem sa vedem ce mai crosetati dar si ce mai cititi.

      Eu crosetez inca un patratel granny din patura (si mai am multe) , va plac culorile?




        Si citesc o super carte de o autoare foarte buna. Stormie Omartian a scris o serie de carti despre puterea rugaciunii....le gasiti aici . O sa va povestesc despre ea, intr-un  alt post, dupa ce o termin.



Irina




,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,



                                                           Eclesiastul
   

6 comentarii:

  1. o carte excelenta, am citit-o acum vreo doi ani, cred. Poate mi-o pun si eu pe lista de luna viitoare :). Spor la patratele!Cum o sa le unesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am hotarat, dar am timp,mai am de facut multe,multe patratele:)))) vreau sa fac o patura de pus pe patul nostru(1.40/2.00)

      Ștergere
  2. Ce frumooos..Imi plac patratelele si modelul ales...Din ce fir?Acril?
    Mult spor draga mea

    RăspundețiȘtergere
  3. Am zis ca imi plac patratele tale si mi se pare interesanta si cartea,as vrea sa o cumpar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si incantata de cunostinta. Am aruncat o privire la tine si faci lucruri foarte frumoase,in weekend o sa le vizionez mai pe larg. Cartea este superba ca toate scrise de Stormie.

      Ștergere