marți, 2 decembrie 2014

La multi ani, Romania!


     Ma gandeam ca am sa ratez concursul organizat de Hora Copiilor si ca nu am timp sa fac mai nimic de 1 Decembrie. 
  Dimineata de  la ora 11.00 am fost la confectionat materiale pentru Targu de Craciun organizat  de clasa lui Elisei si am vorbit despre ce sarbatorim pe 1 Decembrie, cand  si unde s-a intamplat dar...... nu conteaza raspunsurile lor:)))) sincer,chiar nu sunt importante :))))). 
  Acasa am citit cu Eli dintr-o carte, special luata de la biblioteca pentru activitatile din aceasta perioada, o gasiti Librarie.net la cel mai bun pret.



     Cu Marc a fost mai simplu am facut cateva activitati simple legate de steagul Romaniei, nu cred ca a inteles prea bine despre ce este vorba dar totul a fost frumos si speram ca la anul sa facem mai multe si o sa pregatim activitatile din timp.








La sfarsit a primit cadoul bine meritat pentru 1 Decembrie .....






 Irina




,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu