duminică, 30 noiembrie 2014

Saptamana in imagini:23.11-29.11.2014

 Saptamana aceasta a fost super incarcata dar plina de multe satisfactii, am avut timp sa stau cu copiii, sa scriu ceva pe aici, sa pregatesc din decoratiuni si din cadouri....iar astazi am aprins o lumanarica parfumata si sorb din  cafea privind la primul strat de zapada.....dar sa vedem ce s-a mai intamplat saptamana trecuta. 

Ele imi dau, primele -Buna dimineata...
Am facut o vizita la biblioteca..
Beatrice mi-a facut o surpriza, despre care o sa va vorbesc in curand
l-am facut pe tati sa lase alta treaba si sa ne faca un raft special pentru jucarii..
Am terminat calendarul de Advent si am pregatit activitatile si cadourile...
Incepem decorarea...
incerc sa ajung sus....

 Si  va urez sarbatori binecuvantate alaturi de familie




Frohe Weihnachten! Irina



,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,



,,Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,


                                                           Eclesiastul 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu