marți, 14 octombrie 2014

Ce carti am citit vara asta (II) - Questions and Answers about Animals

 




    Astazi va invit la o cafea cu carte  si vreau sa va prezint o alta carticica frumoasa care si-a facut loc in biblioteca noastra. Este vorba de Questions and Answers about Animals, de la Usborne. 
     Cartea daruita de Adina este fermecatoare si nu va mint. Cand am luat-o de la posta am stat pe o banca in parculet sa o citesc si recunosc ca am aflat lucruri care nu le stiam, este o adevarata enciclopedie. 
           Cartea este plina de informatii si daca doriti sa aflati :

  • unde se duc pasarile iarna?
  • cum se ,,spala pe dinti,, crocodilul?
  • cat de departe sare lacusta?
  • ce are cangurul in punga si altele, nu ezitati sa o cumparati. 
    Cartea este format mare, cartonata si cu ,,ferestre,,. Marc este mare fan a cartilor cu ,,ferestre,, ii place sa vada ce  ascunde fiecare si surprinzator are foarte mare grija sa nu le rupa.
        Noi carticica am luat-o in calatorie, impreuna cu un set de carduri si figurine cu animalute.    Am ascuns-o special, fiindca vroiam sa le-o prezint intr-un alt loc decat acasa  si sincer chiar cred ca a fost o alegere foarte buna. Am poposit langa o padurice inconjurata de dealuri, am fost vecini cu o stana si bineinteles invadati de insecte, am gasit chiar si o lacusta. Nu am reusit sa masuram cat de departe sare lacusta dar am putut sa ne jucam cu ea. 
     Cartea l-a ajutat pe Marc sa invete animale noi: koala,zebra,pinguin,camila,lup,lacuste etc. 
Am facut si un mic joc de memorie cu cardurile si a  recunoscut toate animalele . 
  Va recomandam cu mare drag cartea si daca doriti sa o cumparati o puteti contacta pe Adina pentru mai multe detalii. 
   


 










Irina

,,Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta!,,

,, Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!,,
                                          
                                                                  Eclesiastul

                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu