miercuri, 24 septembrie 2014

Salata de vinete cu ardei copti

  

Buna dragele mele, vara asta am incercat mai multe retete noi. Dupa briose si placinta de branza cu iaurt, am trecut si la ceva mai hranitor ...Salata de vinete cu ardei copti .

      Ingrediente :


6 vinete potrivite
5 ardei capia
o lingurita de mustar cu hrean  
½ ceapa
4 catei de usturoi
50 ml ulei
sare

      Am copt vinetele si ardeii si i-am lasat la racit. Dupa ce s-au racit, i-am curatat si pus la scurs(aprox. 30 min). 
 Dupa ce toc vinetele si tai ardeiul cat mai marunt,  pun mustarul si le amestec  (ca la maioneza ) cu uleiul . Ulei eu am pus mai mult, vanata absoarbe grasimea, nu gresiti daca scapati  si mai mult . Dupa, dau jumatate de ceapa prin razatoare si usturoiul prin presa si se amesteca cu restul. Sare puneti dupa gust si gata, e simplu si usor. Pofta buna .


Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu